Marketing / Nejlevnější knihy
Marketing

Kód: 01756262

Marketing

Autor Andreas Blank, Maria Schilz

- verdeutlicht begriffliche Grundlagen und zentrale Marketinginstrumente anhand betrieblicher Handlungssituationen§- die Lernfelder des Lehrplans werden anhand von Lernsiatuationen erarbeitet§- berücksichtigt u.a. auch die Themen ... celý popis

1195


Skladem u dodavatele
Odesíláme do 4 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Marketing

Nákupem získáte 120 bodů

Anotace knihy

- verdeutlicht begriffliche Grundlagen und zentrale Marketinginstrumente anhand betrieblicher Handlungssituationen§- die Lernfelder des Lehrplans werden anhand von Lernsiatuationen erarbeitet§- berücksichtigt u.a. auch die Themen Online-Marketing, Sortimentspolitik, Preispolitik in der Praxis, Sponsoring

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v němčině Schule und Lernen Berufs- & Fachschulbücher

1195

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: