Market Intelligence / Nejlevnější knihy
Market Intelligence

Kód: 09070277

Market Intelligence

Autor Klaus Solberg Soilen

Provides an overview of the important tools and concepts relevant to intelligence analysis for strategic decision making. This book discusses a number of tools and concepts useful to build strategic insights. It provides managers ... celý popis

1265

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Market Intelligence

Nákupem získáte 127 bodů

Anotace knihy

Provides an overview of the important tools and concepts relevant to intelligence analysis for strategic decision making. This book discusses a number of tools and concepts useful to build strategic insights. It provides managers with helpful concepts, tools and ideas on market intelligence and analysis.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Business strategy

1265

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: