Kód: 04547550
This assessment of the role of cartography in American journalism traces the use of news maps in newspapers and magazines and on television from the 18th century to the 1980s. Monmonier examines the technological innovations that ... celý popis
933 Kč
Dostupnost:
50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.
Nákupem získáte 93 bodů
This assessment of the role of cartography in American journalism traces the use of news maps in newspapers and magazines and on television from the 18th century to the 1980s. Monmonier examines the technological innovations that have made possible the widespread use of maps, and assesses the political and economic factors that have inspired journalists to exploit the new technologies.
Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Media, information & communication industries
933 Kč
Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších
Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies
Nákupní košík ( prázdný )