Managing People For Service Advantage / Nejlevnější knihy
Managing People For Service Advantage

Kód: 19014352

Managing People For Service Advantage

Autor Jochen Wirtz

Highly capable and motivated people are at the center of service excellence and productivity. Behind today's successful service organizations stands a firm commitment to effective management of human resources, including the recru ... celý popis

343


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Managing People For Service Advantage

Nákupem získáte 34 bodů

Anotace knihy

Highly capable and motivated people are at the center of service excellence and productivity. Behind today's successful service organizations stands a firm commitment to effective management of human resources, including the recruitment, selection, trainin

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques

343

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: