Managing Markets for Health / Nejlevnější knihy
Managing Markets for Health

Kód: 38706655

Managing Markets for Health

Autor Mark Hellowell, Barbara O’Hanlon, David Elliott

Managing Markets for Health provides practical guidance on how to actualize public-private engagement taking a market systems approach to health. Developed and refined through the capacity-building programs conducted over many yea ... celý popis

2822


Očekávaná novinka
Termín neznámý

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Managing Markets for Health

Nákupem získáte 282 bodů

Anotace knihy

Managing Markets for Health provides practical guidance on how to actualize public-private engagement taking a market systems approach to health. Developed and refined through the capacity-building programs conducted over many years, the book is designed to help practitioners meet their health system goals in ways that emphasize function, not form; recognize the reality of pluralism in the health system; focus on incentives and capacities that shape behavior in the markets for health products and services; and frame engagement activities in a clear, and transparent, logical framework rooted in local concerns and priorities. Rooted in effective market system strategies, the state of the art in market analysis, step-by-step and case-based learning, Managing Markets for Health provides readers with an indispensable tool, helping them to respond to public health crises like the COVID-19 pandemic, re-build their health systems in its aftermath, and re-invigorate momentum behind the health-related Sustainable Development Goals to which the vast majority of countries are legally committed. Offers four defined stages along which all effective market system strategies must travel – the ‘4 Ds’ - (i) the Diagnosis of prioritized problems; (ii) the Design and (iii) Delivery of market systems strategies through which problems are to be addressed; and (iv) the methodologies through which market system changes attributed to the intervention need to be Detected Organized stages within the Market Systems Framework, the ‘state of the art’ in market analysis, which is used to organize all the concepts which are then applied to real-world scenarios Provides step-by-step and case-based learning to address real-world problems in real-world settings and draw on the extensive front-line experiences of the authors

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Medicine Medicine: general issues Public health & preventive medicine

2822



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: