Managing Knowledge / Nejlevnější knihy
Managing Knowledge

Kód: 02035265

Managing Knowledge

Autor Steven AlbertKeith Bradley

Managing Knowledge reverses the status quo argument that organisational change is driven by the specific demands of large companies. Instead of viewing firms as the catalysts for gradual change, Albert and Bradley argue that exper ... celý popis

3186


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Managing Knowledge

Nákupem získáte 319 bodů

Anotace knihy

Managing Knowledge reverses the status quo argument that organisational change is driven by the specific demands of large companies. Instead of viewing firms as the catalysts for gradual change, Albert and Bradley argue that expert professionals have fuelled a break away from the traditional organisational structure to an organisational structure at the heart of which is an agent and/or an agency system. The authors draw our attention to the growing phenomenon of atypical work manifested in workforce flexibility, mobility, the feminisation of professional employment, and technological changes. They focus upon a group of knowledge-based employees - experts - who increasingly have influence over work and wealth creation. Case studies are developed from companies including AT and T, the Hollywood film industry, London accounting firms, and specialised agencies such as Labforce and Knowledge Net.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques

3186

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: