Managing Electronic Media / Nejlevnější knihy
Managing Electronic Media

Kód: 04043607

Managing Electronic Media

Autor Joan Van Tassel

Identifies the changes in technology in the global marketplace and the impact these innovations have on media organizations and their integral business practices. This book provides the concepts and vocabulary that managers use to ... celý popis

2305


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Managing Electronic Media

Nákupem získáte 231 bodů

Anotace knihy

Identifies the changes in technology in the global marketplace and the impact these innovations have on media organizations and their integral business practices. This book provides the concepts and vocabulary that managers use to meet the challenges of the market and to position their organizations to succeed in a dynamic business environment.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Media, information & communication industries

2305

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: