Managing Corporate Reputation / Nejlevnější knihy
Managing Corporate Reputation

Kód: 05113494

Managing Corporate Reputation

Autor Susan Croft, John Dalton

You cannot ignore that corporations are under the microscope as never before. It's not surprising that reputation has moved to the centre of strategic thinking. but how many companies know how to manage or measure it - let alone h ... celý popis

6023

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Managing Corporate Reputation

Nákupem získáte 602 bodů

Anotace knihy

You cannot ignore that corporations are under the microscope as never before. It's not surprising that reputation has moved to the centre of strategic thinking. but how many companies know how to manage or measure it - let alone have a reputation strategy? Far too few. Now this expert, readable and practical report puts that right. The dynamics of corporate reputation...and the factors governing is are complex. Will an ethical stance lead to grown of reputation capital? Will that result in improved financial performance? What are the issues that can impact most on reputation, and how best to minimise risk? There are just some of the topics addressed by this report. Factors that have focused on fiercer spotlight on reputation - corporate scandals exposed in the media - pressure from NGOs - corporate governance issues - globalisation and increased competition - trade liberalisation and increasing competition This report shows you how to: - develop PR, brands and relationship management as the vanguards of your corporate reputation - strengthen your internal as well as external communications - improve the effective management of your stakeholders - build trust in the corporation at a time of failing confidence and increasing media pressure

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Industry & industrial studies

6023

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: