Managing & Leading / Nejlevnější knihy
Managing & Leading

Kód: 04824461

Managing & Leading

Autor Paul Bush, Stuart G. Walesh

"Managing and Leading: 44 Lessons Learned for Pharmacists" offers useful ideas and tools for pharmacists, residents and students to improve their managing and leading skills, and more effectively approach the non-technical or "sof ... celý popis

4273

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Managing & Leading

Nákupem získáte 427 bodů

Anotace knihy

"Managing and Leading: 44 Lessons Learned for Pharmacists" offers useful ideas and tools for pharmacists, residents and students to improve their managing and leading skills, and more effectively approach the non-technical or "soft-side" aspects of working with colleagues, administrators, vendors, clients, and patients.Each of the 44 lessons in this guide contains an essay that offers at least one idea or principle for honing management and leadership effectiveness. Following each lesson are practical suggestions for ways to apply the ideas using application tools and techniques such as action items, guidelines, do and don'ts, checklists, forms, and resource materials such as articles, papers, books, e-newsletters, and websites.This book includes lessons that are focused in the following areas: personal roles, goals, and development; communication; learning and teaching; improving personal and organizational productivity; meetings and agendas; marketing models; building mutually beneficial employee-employer partnerships; and a process for effecting change.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques

4273

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: