Kód: 06351458
In an examination of religion coverage in Time, Newsweek, Life, The Saturday Evening Post, Ebony, Christianity Today, National Review, and other news magazines, Sean McCloud combines religious history and social theory to analyze ... celý popis
1310 Kč
Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.
Nákupem získáte 131 bodů
In an examination of religion coverage in Time, Newsweek, Life, The Saturday Evening Post, Ebony, Christianity Today, National Review, and other news magazines, Sean McCloud combines religious history and social theory to analyze how and why mass-market magazines depicted religions as "mainstream" or "fringe" in the post-World War II United States.
Zařazení knihy Knihy v angličtině Society & social sciences Society & culture: general Media studies
1310 Kč
Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších
Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies
Nákupní košík ( prázdný )