Making Sense of Men's Magazines / Nejlevnější knihy
Making Sense of Men's Magazines

Kód: 04907951

Making Sense of Men's Magazines

Autor Peter Jackson, Nick Stevenson, Kate Brooks

The last decade has witnessed the phenomenal growth of the mena s magazine market, raising important questions of a more general kind. What is the significance of the rise of mena s lifestyle magazines for gender politics? Are we ... celý popis

2311


Skladem u dodavatele v malém množství
Odesíláme za 10-14 dnů

Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.


Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Making Sense of Men's Magazines

Nákupem získáte 231 bodů

Anotace knihy

The last decade has witnessed the phenomenal growth of the mena s magazine market, raising important questions of a more general kind. What is the significance of the rise of mena s lifestyle magazines for gender politics? Are we witnessing a backlash against feminism or are they merely harmless fun? Why did lsquo;new mana give way to the lsquo;new lada ? What political issues do these questions raise within the context of the information society? Making Sense of Mena s Magazines is an original study which enables us to understand the appeal of mena s magazines, the ways in which they are constructed and understood, and many of the complex questions they raise for both men and women. Through interviews with editors and key production staff, an analysis of the content of mena s magazines and focus group interviews, this work seeks to lsquo;make sensea of this cultural phenomenon. The authors give particular attention to the gendered and commercial character of mena s magazines, and the implications they have for the way we understand capitalism, masculinity and consumption in the modern world. This book makes a major contribution to understanding the role of magazines in contemporary culture and will be essential reading for students of sociology, media and cultural studies and gender studies.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Society & social sciences Society & culture: general Social groups

2311

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: