Kód: 10803399
This is the story of the Mad Men fan phenomenon: how the show and its fans distinguished themselves in a market where it's hard to make an impression, not unlike the driven ad execs at the centre of the show. In this book, four me ... celý popis
632 Kč
Dostupnost:
50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.
Nákupem získáte 63 bodů
This is the story of the Mad Men fan phenomenon: how the show and its fans distinguished themselves in a market where it's hard to make an impression, not unlike the driven ad execs at the centre of the show. In this book, four media psychologists who also just happen to be dedicated Mad Men fans explore how the show's viewers make meaning from fictional drama.
632 Kč
Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších
Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies
Nákupní košík ( prázdný )
Nacházíte se: