Little Book of Campaign Etiquette / Nejlevnější knihy
Little Book of Campaign Etiquette

Kód: 04727882

Little Book of Campaign Etiquette

Autor Stephen Hess

Introduction by Judith Martin "Some people think that etiquette is fine for tea parties, but there's no room for it when important political business has to be done," writes Miss Manners, otherwise known as Judith Martin. "That's ... celý popis

713


Očekávaný dotisk
Termín neznámý

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Little Book of Campaign Etiquette

Nákupem získáte 71 bodů

Anotace knihy

Introduction by Judith Martin "Some people think that etiquette is fine for tea parties, but there's no room for it when important political business has to be done," writes Miss Manners, otherwise known as Judith Martin. "That's not true. The more controversy you have, the more etiquette you need. You need rules and order." The missing ingredient in efforts to improve campaign discourse is a set of agreed-upon norms and standards for behavior. In this shrewd and amusing series of observations, Stephen Hess provides a political etiquette for campaign behaviour on the part of both politicians and journalists. Organized alphabetically under such headings as Advertising, Bias, Cyberpolitics, Disclosure, Families, Lying, Money, Sex Scandals and Talk Radio, forty-three brief essays examine common practices and places where the system breaks down, then recommend preventive or corrective action through a few clear rules. After discussing the paucity of local television reporting on local and state political campaigns, for example, Hess comments, "the etiquette for local news directors is to ask, 'If we are not reporting local elections, who will?' Then act accordingly." With its broad coverage of campaign-related topics and its sensible suggestions, this book provides a useful corrective for practices that are dishonest, downright illegal or sometimes just endlessly irksome. The book features illustrations by some of America's foremost political cartoonists, including Herblock, Jim Borgman, Walt Handelsman, Mike Peters, Wayne Stayskal and Garry Trudeau. Stephen Hess, a senior fellow in the Government Studies program at the Brookings Institution, served on the presidential staffs of Dwight Eisenhower and Richard Nixon. He is the author of many books, including International News & Foreign Correspondents (Brookings, 1996), Drawn & Quartered: The History of American Political Cartoons (Elliott & Clark, 1996), Live from Capitol Hill: Studies of Congress and the Media (Brookings, 1991), and The Presidential Campaign, 3rd edition (Brookings, 1988). Judith Martin is the author of the Miss Manners syndicated columns and books. Illustrations

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Society & social sciences Politics & government Political structure & processes

713

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: