Let's Get Engaged! Crossing the Threshold of Marketing's Engagement Era / Nejlevnější knihy
Let's Get Engaged! Crossing the Threshold of Marketing's Engagement Era

Kód: 05338638

Let's Get Engaged! Crossing the Threshold of Marketing's Engagement Era

Autor Michael W. Obal

Founded in 1972, the Academy of Marketing Science is an international organization dedicated to promoting timely explorations of phenomena related to the science of marketing in theory, research, and practice. Among its services t ... celý popis

5714


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 11-13 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Let's Get Engaged! Crossing the Threshold of Marketing's Engagement Era

Nákupem získáte 571 bodů

Anotace knihy

Founded in 1972, the Academy of Marketing Science is an international organization dedicated to promoting timely explorations of phenomena related to the science of marketing in theory, research, and practice. Among its services to members and the community at large, the Academy offers conferences, congresses and symposia that attract delegates from around the world. Presentations from these events are published in this Proceedings series, which offers a comprehensive archive of volumes reflecting the evolution of the field. Volumes deliver cutting-edge research and insights, complimenting the Academy s flagship journals, the Journal of the Academy of Marketing Science (JAMS) and AMS Review . Volumes are edited by leading scholars and practitioners across a wide range of subject areas in marketing science.§§This volume includes the full proceedings from the 2014 Academy of Marketing Science (AMS) Annual Conference held in Indianapolis, Indiana, entitled Let s Get Engaged! Crossing the Threshold of Marketing s Engagement Era . The volume includes manuscripts relevant to marketing strategy, consumer behaviour, quantitative modelling, among others.§

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques

5714

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: