Les bases du marketing - Principes fondamentaux, gestion stratégique et opérationnelle / Nejlevnější knihy
Les bases du marketing - Principes fondamentaux, gestion stratégique et opérationnelle

Kód: 37153145

Les bases du marketing - Principes fondamentaux, gestion stratégique et opérationnelle

Autor Francois H COURVOISIER

1122


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Les bases du marketing - Principes fondamentaux, gestion stratégique et opérationnelle

Nákupem získáte 112 bodů

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy ve francouzštině MANAGEMENT, GESTION ET ÉCONOMIE D'ENTREPRISE Marketing

1122



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: