Learners with Mild Disabilities: A Characteristics Approach / Nejlevnější knihy
Learners with Mild Disabilities: A Characteristics Approach

Kód: 02382167

Learners with Mild Disabilities: A Characteristics Approach

Autor Eileen Raymond

A primary text for use in high-prevalence courses in special education programs. A critical look at four high-prevalence mild disabilities as seen from several unique perspectives. Learners with Mild Disabilities focuses on four ... celý popis

2079

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Learners with Mild Disabilities: A Characteristics Approach

Nákupem získáte 208 bodů

Anotace knihy

A primary text for use in high-prevalence courses in special education programs. A critical look at four high-prevalence mild disabilities as seen from several unique perspectives. Learners with Mild Disabilities focuses on four high-prevalence disorders: mild intellectual disabilities, learning disabilities, emotional/behavioral disorders, and ADHD. The text also considers the Autism Spectrum Disorders, such as HFA and Asperger's Syndrome, in addition to other mild conditions such as communication disorders. This text looks first at the concept of disability from conventional categorical perspectives, and then shifts to focusing on learners from the perspective of alternative, non-categorical frameworks. It describes students with disabilities and related conditions with respect to a variety of individual strengths and needs, considering their cognitive, perceptual, language, academic learning, and social/emotional characteristics. The reader is encouraged to apply these conceptual frameworks through the analysis of numerous vignettes and extended case studies that are drawn from the experiences of real children and teachers throughout the text. Using this non-categorical framework best prepares special educators for the complex job of providing effective services to the full and unique spectrum of students with mild disabilities.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Society & social sciences Education Teaching of specific groups & persons with special educational needs

2079

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: