Lean Six Sigma Service Excellence / Nejlevnější knihy
Lean Six Sigma Service Excellence

Kód: 04835346

Lean Six Sigma Service Excellence

Autor Gerald Taylor

A practical, user-friendly guide to the principles of Lean Six Sigma in the service delivery industry. Over the past two decades, growth in the number of new service and non-profit organizations has dramatically out-paced manufact ... celý popis

2006

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Lean Six Sigma Service Excellence

Nákupem získáte 201 bodů

Anotace knihy

A practical, user-friendly guide to the principles of Lean Six Sigma in the service delivery industry. Over the past two decades, growth in the number of new service and non-profit organizations has dramatically out-paced manufacturing in the global economy. Although rooted in the improvement of quality and productivity in the manufacturing sector, the proven principles of Six Sigma and Lean can now be applied across the board to non-manufacturing related businesses. "Lean Six Sigma Service Excellence" provides an effective translation of the concepts of Lean Six Sigma from a manufacturing to a service delivery environment, as well as providing user-friendly techniques for implementing these practices, and for using them to achieve and maintain a competitive advantage.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques

2006

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: