Lean Six Sigma for Service / Nejlevnější knihy
Lean Six Sigma for Service

Kód: 04010628

Lean Six Sigma for Service

Autor Mike L. George

Describing the basic elements of successful deployment, this work shows you how Lean Six Sigma can cut costs by reducing complexity; how to utilize its tools to provide better quality service; and how you can use shareholder value ... celý popis


Momentálně nedostupné

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Lean Six Sigma for Service

Anotace knihy

Describing the basic elements of successful deployment, this work shows you how Lean Six Sigma can cut costs by reducing complexity; how to utilize its tools to provide better quality service; and how you can use shareholder value to drive project selection - without needing an MBA.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: