Leadership and Web 2.0 / Nejlevnější knihy
Leadership and Web 2.0

Kód: 01886020

Leadership and Web 2.0

Autor Grady McgGonagill, Tina Doerffer

Some compare the evolving web to the revolution of the Gutenberg press. How does the web shape the role and understanding of leadership? What are key challenges and opportunities? What mind-sets, skills, and knowledge are necessar ... celý popis

172

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Leadership and Web 2.0

Nákupem získáte 17 bodů

Anotace knihy

Some compare the evolving web to the revolution of the Gutenberg press. How does the web shape the role and understanding of leadership? What are key challenges and opportunities? What mind-sets, skills, and knowledge are necessary? This book analyzes over 300 pioneering web-use examples from the private, public, and nonprofit sector in Germany, Europe, and the United States. A new leadership paradigm seems to be emerging with an inexorable shift away from one-way, hierarchical, organization-centric communication toward two-way, networkcentric, participatory, and collaborative leadership styles. What requirements, trends, opportunities, and key challenges are emerging for leadership? The study aims to enable managers from all sectors to anticipate changes and proactively take advantage of opportunities that are emerging. Target groups for this publication are people in leadership positions in organizations across all sectors - from managers in executive and supervisory boards, operations, and human resources to academics and practitioners, advisers, and policymakers.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques

172

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: