Regret Chez Le Consommateur / Nejlevnější knihy
Regret Chez Le Consommateur

Kód: 06847125

Regret Chez Le Consommateur

Autor Sana Chebab

Ce travail de recherché vise ŕ expliquer la relation entre le regret et les réponses comportementales qui peuvent avoir un impact sur la profitabilité des entreprises. Comment pouvons-nous modérer l'impact du regret sur le comport ... celý popis

2435


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 8-10 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Regret Chez Le Consommateur

Nákupem získáte 244 bodů

Anotace knihy

Ce travail de recherché vise ŕ expliquer la relation entre le regret et les réponses comportementales qui peuvent avoir un impact sur la profitabilité des entreprises. Comment pouvons-nous modérer l'impact du regret sur le comportement du client? Le modčle proposé est le premier ŕ incorporer l'insatisfaction entre le regret et ses conséquences. On utilise la régression multiple pour étudier les relations entre le regret, ses modérateurs et médiateurs.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy ve francouzštině LITTÉRATURE GÉNÉRALE Essais littéraires

2435

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: