Le logo / Nejlevnější knihy
Le logo

Kód: 33988662

Le logo

Autor Heilbrunn

IntroductionI. — Le logo comme mode de représentationII. — Le logo comme figure d'identitéIII. — Le logo dans le processus de communication : les fonctions du logo et le codageIV. — La création d'un logo et la gestion d'un système ... celý popis

360

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Le logo

Nákupem získáte 36 bodů

Anotace knihy

IntroductionI. — Le logo comme mode de représentationII. — Le logo comme figure d'identitéIII. — Le logo dans le processus de communication : les fonctions du logo et le codageIV. — La création d'un logo et la gestion d'un système d'identité visuelleV. — Les différents types de logosVI. — Le logo comme système identitaireConclusion. — Logo, identité, bricolageBibliographie

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy ve francouzštině SCIENCES HUMAINES ET SOCIALES, LETTRES Lettres et Sciences du langage Sciences de l'information et de la communication

360



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: