Kód: 33988662
IntroductionI. — Le logo comme mode de représentationII. — Le logo comme figure d'identitéIII. — Le logo dans le processus de communication : les fonctions du logo et le codageIV. — La création d'un logo et la gestion d'un système ... celý popis
360 Kč
Dostupnost:
50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.
Nákupem získáte 36 bodů
IntroductionI. — Le logo comme mode de représentationII. — Le logo comme figure d'identitéIII. — Le logo dans le processus de communication : les fonctions du logo et le codageIV. — La création d'un logo et la gestion d'un système d'identité visuelleV. — Les différents types de logosVI. — Le logo comme système identitaireConclusion. — Logo, identité, bricolageBibliographie
Zařazení knihy Knihy ve francouzštině SCIENCES HUMAINES ET SOCIALES, LETTRES Lettres et Sciences du langage Sciences de l'information et de la communication
360 Kč
Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších
Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies
Nákupní košík ( prázdný )