La gestió de la qualitat en el turisme / Nejlevnější knihy
La gestió de la qualitat en el turisme

Kód: 13175737

La gestió de la qualitat en el turisme

L?aposta per la qualitat ha esdevingut el centre d?atenció de les estratègies competitives de les empreses i destinacions turístiques. El concepte de qualitat com a orientació al client s?ha establert amb fermesa en la cultura org ... celý popis

889

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize La gestió de la qualitat en el turisme

Nákupem získáte 89 bodů

Anotace knihy

L?aposta per la qualitat ha esdevingut el centre d?atenció de les estratègies competitives de les empreses i destinacions turístiques. El concepte de qualitat com a orientació al client s?ha establert amb fermesa en la cultura organitzativa, però la posada en pràctica d?aquesta filosofia continua essent un dels elements de la gestió més difícils d?aconseguir. Aquest llibre va adreçat a qualsevol professional del sector turístic ?ja sigui el seu àmbit d?actuació públic o privat i el subsector d?activitat en què opera el del transport, una agència o un allotjament? interessat en implantar un sistema de qualitat. Amb aquest objectiu s?exposen els models de referència per a la gestió de la qualitat, prestant especial atenció a les peculiaritats d?aquesta gestió en el sector serveis. A més es detalla com implantar sistemes de qualitat tant en els establiments com en les destinacions turístiques, per tal de definir, sistematitzar i millorar els seus processos productius i de servei el client.

Parametry knihy

889

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: