Kundenbeziehungsmanagement für Dienstleistungen / Nejlevnější knihy
Kundenbeziehungsmanagement für Dienstleistungen

Kód: 06995731

Kundenbeziehungsmanagement für Dienstleistungen

Autor Simone Liebers

Kundenbeziehungsmanagement für Dienstleistungen auf dem Science-to-Business-Markt am Beispiel BayTech

1711


U nakladatele na objednávku
Odesíláme za 3-5 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Kundenbeziehungsmanagement für Dienstleistungen

Nákupem získáte 171 bodů

Anotace knihy

Kundenbeziehungsmanagement für Dienstleistungen auf dem Science-to-Business-Markt am Beispiel BayTech

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v němčině Sozialwissenschaften, Recht, Wirtschaft Wirtschaft Betriebswirtschaft

1711

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: