"OEkonymie" / Nejlevnější knihy

Kód: 12595697

"OEkonymie"

Autor Christoph Platen

Brand names like Astra, Vento or Freixenet are just three representatives of a new and powerful lingua franca that is understood in the remotest corners of the world. Over 10 million trade names are registered around the globe. Mo ... celý popis

4773


Skladem u dodavatele v malém množství
Odesíláme za 10-14 dnů

Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.


Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize "OEkonymie"

Nákupem získáte 477 bodů

Anotace knihy

Brand names like Astra, Vento or Freixenet are just three representatives of a new and powerful lingua franca that is understood in the remotest corners of the world. Over 10 million trade names are registered around the globe. Modern man comes into contact with an average of 300 product names every day. Traditional onomastics has been strangely uninterested in this subject although it is so firmly rooted in everyday experience, the obvious reason being that there appears to be something not quite respectable about trade names as a subject of academic inquiry. Despite the odium attaching to product names, the present study has set itself the task of combining linguistic and sales-economic perspectives to forge an 'econymic' approach to the study of this phenomenon with a view to portraying the enticing world of product names as an area of modern advertising communication that is as functional as it is creative. l as it is creative.

Parametry knihy

4773

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: