Key Concepts in Tourist Studies / Nejlevnější knihy
Key Concepts in Tourist Studies

Kód: 04214186

Key Concepts in Tourist Studies

Autor Melanie Smith

An interdisciplinary and international approach to tourism studies, perfect for modules in both business and management and sociology departments.

870


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Key Concepts in Tourist Studies

Nákupem získáte 87 bodů

Anotace knihy

An interdisciplinary and international approach to tourism studies, perfect for modules in both business and management and sociology departments.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Service industries

870

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: