Japanese Advertising Agency / Nejlevnější knihy
Japanese Advertising Agency

Kód: 06744012

Japanese Advertising Agency

Autor Brian Moeran

Presents a case study of an advertising campaign to outline the complex relations that exist between different divisions (account, planning, marketing, creative) within an advertising agency, and between the agency and the client, ... celý popis

2102


U nakladatele na objednávku
Odesíláme za 17-26 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Japanese Advertising Agency

Nákupem získáte 210 bodů

Anotace knihy

Presents a case study of an advertising campaign to outline the complex relations that exist between different divisions (account, planning, marketing, creative) within an advertising agency, and between the agency and the client, and the agency and media.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Media, information & communication industries

2102

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: