Kód: 00075172
Je pro vás a vaši firmu důležité, aby vaše prezentace byly kvalitní, zapamatovatelné a účinné? Jsou prezentace součástí vaší obchodní strategie, nebo je používáte zcela nahodile? Klíčovým pojmem dnešního obchodního světa je „ ... celý popis
Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.
Je pro vás a vaši firmu důležité, aby vaše prezentace byly kvalitní, zapamatovatelné a účinné? Jsou prezentace součástí vaší obchodní strategie, nebo je používáte zcela nahodile? Klíčovým pojmem dnešního obchodního světa je „odlišnost“. Tento pojem označuje to, čím vaše firma osloví klienta lépe než konkurence. Mezi lišící se faktory patří bezesporu cena, kvalita produktu, jeho spolehlivost atd. Ale to není všechno. Klienti jsou často ochotni zaplatit vyšší cenu výměnou za lepší kvalitu či výjimečnou pozici. A naopak budou ochotni akceptovat nižší kvalitu, jestliže se nevymkne určité mezi a dostanou-li lepší cenu a větší slevy.
Zařazení knihy Knihy v češtině Populárně naučná pro dospělé Kariéra Psychologie a komunikace
Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších
Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies
Nákupní košík ( prázdný )