ISO/Iec 20000: An Introduction (Japanese Version) / Nejlevnější knihy
ISO/Iec 20000: An Introduction (Japanese Version)

Kód: 15532378

ISO/Iec 20000: An Introduction (Japanese Version)

ISO / IEC 20000 is the International Certification standard for organizations within the IT Service Management environment. It reflects the increasing desire to have a certification that moves beyond the individual employee. This ... celý popis

2661

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize ISO/Iec 20000: An Introduction (Japanese Version)

Nákupem získáte 266 bodů

Anotace knihy

ISO / IEC 20000 is the International Certification standard for organizations within the IT Service Management environment. It reflects the increasing desire to have a certification that moves beyond the individual employee. This title complement EXIN and TÜV SÜD sylabus. The goal of this Introduction is to provide an easy to read document that explains the nature, content and aim of ISO 20000. It should bring ISO 20000 within reach of a vast international audience at a higher speed, by providing an easily accessible Introduction. Key Features Promote the awareness and the acceptability of ISO 20000 as a valid standard for IT Services Organizations To support ISO 20000 Training and Certification To produce a detailed guide to the core content of ISO 20000 for practitioners It is the defining literature for the ISO / IEC 20000 Exam and provides a systematic approach to IT Service Management Quality, which supports increased efficiencies in the workplace! Target Groups A broad range of practitioners, trainers and students, who work in IT as well as in other environments, ranging from experienced experts in (IT) service organizations, to those who are looking for a suitable approach to quality improvement issues Endorsements ''Good job. I look forward to using this book in classes in the future'' - Bryan Shoe, Process Catalyst Solutions LLC., and member of the EXIN ISO/IEC 20000 development team ''I reviewed the final draft and once again, impressed with the content quality! I'm sure it will be a popular book!'' - Silvia Prickel, Managing Director, Service Management, United Airlines ''This book is a great introduction to ISO/IEC 20000, which includes the wording of the full ISO/IEC 20000 and an overall background on the concepts of quality and related standards and frameworks. It explains and relates all the components of ISO/IEC 20000 in a way that is easy to understand. This book will be very helpful in our upcoming ISO/IEC 20000 courses'' - Gabriel Arreguin Global Lynx Mexico

Parametry knihy

2661

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: