Islam, Marketing and Consumption / Nejlevnější knihy
Islam, Marketing and Consumption

Kód: 01015179

Islam, Marketing and Consumption

In recent years, a critically oriented sub-stream of research on Muslim consumers and businesses has begun to emerge. This scholarship, located both within and outside the marketing field, adopts a socio-culturally situated approa ... celý popis

6379


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Islam, Marketing and Consumption

Nákupem získáte 638 bodů

Anotace knihy

In recent years, a critically oriented sub-stream of research on Muslim consumers and businesses has begun to emerge. This scholarship, located both within and outside the marketing field, adopts a socio-culturally situated approach to Islam and investi

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Society & social sciences Society & culture: general Social groups

6379

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: