Inventing the Business of Opera / Nejlevnější knihy
Inventing the Business of Opera

Kód: 04515665

Inventing the Business of Opera

Autor Jonathan Glixon, Beth Glixon

Marco Faustini was among the most active and successful professionals in seventeenth-century Venetian opera. As an impresario, he was responsible for every facet of production from contracting the cast to balancing the books at t ... celý popis

5069


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Inventing the Business of Opera

Nákupem získáte 507 bodů

Anotace knihy

Marco Faustini was among the most active and successful professionals in seventeenth-century Venetian opera. As an impresario, he was responsible for every facet of production from contracting the cast to balancing the books at the season's end. Through examination of Faustini's documents - including personal papers, account books, and correspondence - Beth and Jonathan Glixon provide a comprehensive view of opera production in mid-seventeenth century Venice. For the first time, an emphasis is placed on the "physical production," the scenery, costumes, and stage machinery that tied these opera productions to the social and economic life of the city.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině The arts Music Music: styles & genres

5069

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: