Introduction to Neuromarketing & Consumer Neuroscience / Nejlevnější knihy
Introduction to Neuromarketing & Consumer Neuroscience

Kód: 02925630

Introduction to Neuromarketing & Consumer Neuroscience

Autor Dr Thomas Zoega Ramsoy

How do we make decisions on what to buy and what to pay for it? Why are we affected by brands and pricing when making our choices or just experiencing something? Traditional approaches to such questions have relied on the behaviou ... celý popis

1097


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 15-20 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Introduction to Neuromarketing & Consumer Neuroscience

Nákupem získáte 110 bodů

Anotace knihy

How do we make decisions on what to buy and what to pay for it? Why are we affected by brands and pricing when making our choices or just experiencing something? Traditional approaches to such questions have relied on the behavioural and social sciences. H

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Mathematics & science Science: general issues

1097

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: