Interpretation in Social Life, Social Science, and Marketing / Nejlevnější knihy
Interpretation in Social Life, Social Science, and Marketing

Kód: 06699047

Interpretation in Social Life, Social Science, and Marketing

Autor John O'Shaughnessy

Analyzes the nature and role of interpretation in social interactions, decision making in social science enquires and consumer marketing, in the use of statistics and causal analysis, in consumer evaluations of products and in int ... celý popis

7095

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Interpretation in Social Life, Social Science, and Marketing

Nákupem získáte 710 bodů

Anotace knihy

Analyzes the nature and role of interpretation in social interactions, decision making in social science enquires and consumer marketing, in the use of statistics and causal analysis, in consumer evaluations of products and in interpreting problematic situations along side biases arising from the emotions.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Society & social sciences Psychology Social, group or collective psychology

7095

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: