Interpretation in Social Life, Social Science, and Marketing / Nejlevnější knihy
Interpretation in Social Life, Social Science, and Marketing

Kód: 10038003

Interpretation in Social Life, Social Science, and Marketing

Autor John O'Shaughnessy

'Interpretation' is used as an umbrella for bringing together a wide range of concepts and developments in the philosophy of social science that provide the foundation for clear thinking about social phenomena. In his new book, Jo ... celý popis

1942


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Interpretation in Social Life, Social Science, and Marketing

Nákupem získáte 194 bodů

Anotace knihy

'Interpretation' is used as an umbrella for bringing together a wide range of concepts and developments in the philosophy of social science that provide the foundation for clear thinking about social phenomena. In his new book, John O'Shaughnessy famili

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Society & social sciences Psychology Social, group or collective psychology

1942

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: