International Place Branding Yearbook 2010 / Nejlevnější knihy
International Place Branding Yearbook 2010

Kód: 04040314

International Place Branding Yearbook 2010

Autor Frank Go

The Place Branding Yearbook 2010 examines the case for applying brand and marketing strategies and tactics to the economic, social, political and cultural development of places such as communities, villages, towns, cities, regions ... celý popis

1948


Skladem u dodavatele v malém množství
Odesíláme za 10-15 dnů

Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.


Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize International Place Branding Yearbook 2010

Nákupem získáte 195 bodů

Anotace knihy

The Place Branding Yearbook 2010 examines the case for applying brand and marketing strategies and tactics to the economic, social, political and cultural development of places such as communities, villages, towns, cities, regions, countries, academic institutions and other locations to help them compete in the global, national and local markets. Each chapter is supported with examples of relevant place brands or specific perspectives. The book's coverage of cases afford insights into trends and place branding techniques used in both industrialized and emerging markets.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Service industries

1948

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: