International Network of Public Libraries / Nejlevnější knihy
International Network of Public Libraries

Kód: 04926836

International Network of Public Libraries

Autor Ute Klassen, Chris Wiersma, Thierry Giappiconi

Sponsored by the Bertelsmann Foundation, the International Network of Public Libraries series recognizes the challenges faced by today's librarians. Consisting of sixteen experts from ten countries, the network strives to create a ... celý popis

2464

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize International Network of Public Libraries

Nákupem získáte 246 bodů

Anotace knihy

Sponsored by the Bertelsmann Foundation, the International Network of Public Libraries series recognizes the challenges faced by today's librarians. Consisting of sixteen experts from ten countries, the network strives to create a forum in which information and expertise can be shared in order to increase the effectiveness and efficiency of libraries. Their approach is highly practice-oriented; case studies present especially successful solutions. This series is an innovative resource for public library professionals. Ute Klaassen of the Gutersloh City Library, Germany and Chris Wiersma of the Gronigen City Library, the Netherlands, apply the concept of Total Quality Management (TQM) to the field of library science. They propose models and strategies for meeting the needs and expectations of library customers in order to gain their acceptance and loyalty. Thierry Giappiconi of the City Library of Fresnes, France, discusses the implementation of marketing tools and techniques to complement and augment existing library strategies, discussing factors such as product, price, distribution, and promotion. Giappiconi cites the importance of setting high standards of customer service through close examination of customer needs.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques

2464

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: