International Marketing in the Network Economy / Nejlevnější knihy
International Marketing in the Network Economy

Kód: 13808080

International Marketing in the Network Economy

Autor F. Kohlbacher

The capability of MNCs to create, transfer and combine knowledge from different locations is an important determinant of corporate success. This book uses examples of knowledge-based firms - Hewlett-Packard Consulting & Integratio ... celý popis

1681


Skladem u dodavatele v malém množství
Odesíláme za 12-15 dnů

Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.


Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize International Marketing in the Network Economy

Nákupem získáte 168 bodů

Anotace knihy

The capability of MNCs to create, transfer and combine knowledge from different locations is an important determinant of corporate success. This book uses examples of knowledge-based firms - Hewlett-Packard Consulting & Integration, Siemens, Mazda, and Maekawa - to show that knowledge-based marketing is key to a sustainable competitive advantage.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Reference, information & interdisciplinary subjects Research & information: general Coding theory & cryptology

1681



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: