International Marketing / Nejlevnější knihy
International Marketing

Kód: 08877294

International Marketing

Autor Dr. Rakesh Mohan Joshi

International Marketing 2/e provides a comprehensive coverage of the fundamental concepts of the subject, which will be useful to postgraduate students as well as practitioners. The book begins with an introduction to internationa ... celý popis

1144


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 9-13 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize International Marketing

Nákupem získáte 114 bodů

Anotace knihy

International Marketing 2/e provides a comprehensive coverage of the fundamental concepts of the subject, which will be useful to postgraduate students as well as practitioners. The book begins with an introduction to international marketing, and slowly delves deep into the subject. All major topics under the subject have been covered. The depth to which each topic has been dealt with is beyond compare. Written in lucid style, International Marketing 2/e covers both fundamental as well as advance topics under the area. With latest data on the subject from governmental as well as non-governmental sources from around the world and figures to facilitate deep insight into the concepts, and cases on a large variety of industries, the book provides students with a keen understanding of international marketing.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques

1144

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: