International Advertising Law / Nejlevnější knihy
International Advertising Law

Kód: 06457975

International Advertising Law

Autor Paul Jordan

Edited by Paul Jordan, partner and head of advertising at UK law firm Bristows, International Advertising Law includes chapters from leading experts in 30 jurisdictions. The book covers key areas of advertising law such as compara ... celý popis


Momentálně nedostupné

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize International Advertising Law

Anotace knihy

Edited by Paul Jordan, partner and head of advertising at UK law firm Bristows, International Advertising Law includes chapters from leading experts in 30 jurisdictions. The book covers key areas of advertising law such as comparative advertising, sales promotions, ambush marketing, product placement and direct marketing.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Law International law International law of transport, communications & commerce

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: