Intercultural Communication, Globalisation and Advertising / Nejlevnější knihy
Intercultural Communication, Globalisation and Advertising

Kód: 01634810

Intercultural Communication, Globalisation and Advertising

Autor Sebastian Plappert

Essay from the year 2007 in the subject Communications - Public Relations, Advertising, Marketing, printed single-sided, grade: Distinction, Macquarie University, course: ICOM 821 Intercultural Communication, language: English, ab ... celý popis

414


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 8-10 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Intercultural Communication, Globalisation and Advertising

Nákupem získáte 41 bodů

Anotace knihy

Essay from the year 2007 in the subject Communications - Public Relations, Advertising, Marketing, printed single-sided, grade: Distinction, Macquarie University, course: ICOM 821 Intercultural Communication, language: English, abstract: This paper argues that advertising standardisation is only possible when cultures overlap. For this reason, the term of culture has to be captured and defined, before globalisation and its effect on advertising is considered. Then, the paper will investigate how advertising communicates across cultures and point out chances and flaws of Hall s and especially Hofstede s approach. By reviewing localised and standardised advertising, finally, a hybrid advertising strategy will be suggested.

Parametry knihy

414

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: