Spinning Up ServiceNow / Nejlevnější knihy
Spinning Up ServiceNow

Kód: 15447457

Spinning Up ServiceNow

Autor Gabriele Kahlout

Learn how to set up, implement, troubleshoot, and scale up ServiceNow IT service support management (ITSSM) tools. This step-by-step instruction guide shows you how to integrate your ServiceNow ITSSM suite with the IT operations m ... celý popis

1148


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Spinning Up ServiceNow

Nákupem získáte 115 bodů

Anotace knihy

Learn how to set up, implement, troubleshoot, and scale up ServiceNow IT service support management (ITSSM) tools. This step-by-step instruction guide shows you how to integrate your ServiceNow ITSSM suite with the IT operations management (ITOM) tooling of your organization's infrastructure and operations. Drawing on his own story of lessons learned in spinning up the adoption of ServiceNow throughout the Al Jazeera Media Network, application architect Gabriele Kahlout shows IT service managers how to configure and automate ServiceNow ticketing tools in seamless integration with email and Active Directory. Integrating ServiceNow with Enterprise Workflows teaches IT managers how to streamline both the ability of IT help desks to manage the consumption of IT services by your enterprise's business users and also the ability of users to engage simply and interact intuitively with ITSSM tools. What Readers Will Learn - Learn how to quick-start ServiceNow in a matter of days with the minimum configuration required to start processing tickets via email. - Avoid the teething problems that can spoil your users' onboarding experience with ServiceNow. - See how to automate the process of scaling up new teams into ServiceNow. Who This Book Is For For The primary readership is IT managers charged with implementing ServiceNow ITSSM suites in their organizations and business analysts determining the requirements for such implementation. The secondary readership is system administrators and developers involved in ITSSM.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Computing & information technology Computer science Artificial intelligence

1148

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: