Integrated Marketing Communication / Nejlevnější knihy
Integrated Marketing Communication

Kód: 13579100

Integrated Marketing Communication

Autor Daniel Assmus, Jeanne M. Persuit, Christina L. McDowell Marinchak

Integrated Marketing Communication (IMC) is a holistic approach to the areas of advertising, public relations, branding, promotions, event and experiential marketing, and related fields of strategic communication. This book explor ... celý popis

3668


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Integrated Marketing Communication

Nákupem získáte 367 bodů

Anotace knihy

Integrated Marketing Communication (IMC) is a holistic approach to the areas of advertising, public relations, branding, promotions, event and experiential marketing, and related fields of strategic communication. This book explores how IMC, as grounded in the communication discipline, creates spaces for community engagement and collaboration.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Reference, information & interdisciplinary subjects Interdisciplinary studies Communication studies

3668

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: