Kód: 05112861
This book attempts to apply relevance theory to verbal input for instructed foreign language learners. It is useful for both second language researchers and teachers and teacher educators. This book is intended for L2 teacher educ ... celý popis
4451 Kč
Dostupnost:
50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.
Nákupem získáte 445 bodů
This book attempts to apply relevance theory to verbal input for instructed foreign language learners. It is useful for both second language researchers and teachers and teacher educators. This book is intended for L2 teacher educators, L2 teachers and teacher trainees. It can be of interest to SLA researchers. It focuses on L2 classroom discourse analysis in the light of Relevance Theory. Input for instructed L2 learners is understood as the language presented by the teacher in order to facilitate the process of L2 learning/acquisition.
Zařazení knihy Knihy v angličtině Language linguistics Psycholinguistics
4451 Kč
Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších
Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies
Nákupní košík ( prázdný )