Innovation Management by Promoting the Informal / Nejlevnější knihy
Innovation Management by Promoting the Informal

Kód: 02780065

Innovation Management by Promoting the Informal

Autor Fritz Böhle, Markus Bürgermeister, Stephanie Porschen

This book explores new approaches to successful innovation - in all its uncertainty, focusing on management of the informal and offering a new perspective on the nature of human work: innovation work is based on artistic, experien ... celý popis

3313


Skladem u dodavatele v malém množství
Odesíláme za 12-15 dnů

Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.


Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Innovation Management by Promoting the Informal

Nákupem získáte 331 bodů

Anotace knihy

This book explores new approaches to successful innovation - in all its uncertainty, focusing on management of the informal and offering a new perspective on the nature of human work: innovation work is based on artistic, experience-based and playful action.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Business innovation

3313

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: