Innengerichtetes, Identit tsbasiertes Markenmanagement in Call Centern / Nejlevnější knihy
Innengerichtetes, Identit tsbasiertes Markenmanagement in Call Centern

Kód: 08924212

Innengerichtetes, Identit tsbasiertes Markenmanagement in Call Centern

Autor Verena König

Verena Konig zeigt, welchen Beitrag das innengerichtete, identitatsbasierte Markenmanagement in Call Centern fur einen langfristigen Markenerfolg leisten kann."

1960


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Innengerichtetes, Identit tsbasiertes Markenmanagement in Call Centern

Nákupem získáte 196 bodů

Anotace knihy

Verena Konig zeigt, welchen Beitrag das innengerichtete, identitatsbasierte Markenmanagement in Call Centern fur einen langfristigen Markenerfolg leisten kann."

Parametry knihy

1960

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: