Information Rules / Nejlevnější knihy
Information Rules

Kód: 04174872

Information Rules

Autor Carl Shapiro

In a marketplace that depends so thoroughly on cutting-edge information technology, can classic economic principles still offer any real strategic value? Yes! say Carl Shapiro and Hal Varian. In Information Rules, they reveal that ... celý popis

986


Očekávaný dotisk
Termín neznámý

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Information Rules

Nákupem získáte 99 bodů

Anotace knihy

In a marketplace that depends so thoroughly on cutting-edge information technology, can classic economic principles still offer any real strategic value? Yes! say Carl Shapiro and Hal Varian. In Information Rules, they reveal that many long-standing economic concepts can provide the insight and understanding necessary to succeed in the information age. Shapiro and Varian argue that if managers seriously want to develop effective strategies for competing in the new economy, they must understand the fundamental economics of information technology. Whether information takes the form of software code or recorded music, is published in a book or magazine, or even posted on a web site, managers must know how to evaluate the consequences of pricing, protecting, and planning new versions of their information products, services, and systems. The first book to distill the economics of information and networks into practical business strategies, Information Rules is a guide to the winning moves that can help business leaders-from writers, lawyers, and finance professionals to executives in the entertainment, publishing, and hardware and software industries--navigate successfully through the information economy.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Business strategy

986

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: