Information Marketing / Nejlevnější knihy
Information Marketing

Kód: 04679438

Information Marketing

Autor Jennifer Rowley

In this comprehensively revised second edition of "Information Marketing", Jenny Rowley explores the impact of globalisation, digitisation, connectivity and customisation in the information marketplace. Themes now developed more f ... celý popis

5172


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Information Marketing

Nákupem získáte 517 bodů

Anotace knihy

In this comprehensively revised second edition of "Information Marketing", Jenny Rowley explores the impact of globalisation, digitisation, connectivity and customisation in the information marketplace. Themes now developed more fully include: delivering the promise, e-service, self-service, customer relationships and value, partnerships and consortia through the value chain, product and service portfolios, integrated marketing communications, customer relationship management systems and online user data collection. New sections on branding and marketing in the web environment have been added and many new examples have been included. With the relationship between marketing and service delivery as the recurring theme, the second edition reflects the increasing importance of the hybrid information service that delivers both face to face and remotely.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Reference, information & interdisciplinary subjects Library & information sciences Library, archive & information management

5172

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: