Kód: 06342697
Addresses market constraints that affect media content and the environment in which media companies operate in developing countries. This book includes articles, which address the regulatory framework under which media companies o ... celý popis
1178 Kč
Dostupnost:
50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.
Nákupem získáte 118 bodů
Addresses market constraints that affect media content and the environment in which media companies operate in developing countries. This book includes articles, which address the regulatory framework under which media companies operate and the goals of regulation.
Zařazení knihy Knihy v angličtině Society & social sciences Politics & government Central government
1178 Kč
Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších
Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies
Nákupní košík ( prázdný )