Incident Management in Practice / Nejlevnější knihy
Incident Management in Practice

Kód: 06831818

Incident Management in Practice

Autor Kevin Motz

This book explains, how the IT Infrastructure Library (ITIL), and primarily IT Service Management (ITSM), is used in practice, in a subsidiary of the leading oil and gas corporation of Central Europe, the OMV Solutions GmbH. There ... celý popis

1806


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Incident Management in Practice

Nákupem získáte 181 bodů

Anotace knihy

This book explains, how the IT Infrastructure Library (ITIL), and primarily IT Service Management (ITSM), is used in practice, in a subsidiary of the leading oil and gas corporation of Central Europe, the OMV Solutions GmbH. Thereby the scope of this book is focussed on Incident Management, a core process of ITIL. In order to perform expressive analyses of the Incident Management process, these analyses are concentrated on the Incident Management process regarding SAP Incidents in OMV Solutions GmbH and Petrom S.A. This so called SAP support process is analysed in detail and improved via a best practise method of the Capability Maturity Model Integration (CMMI). In addition the theoretical background of ITSM, CMMI, and the BMC Remedy IT Service Management Suite is described, to provide advice on how to implement analyses and improvements as discussed in this book.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Computing & information technology Information technology: general issues

1806

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: