Improving Schooling for Language Minority Children / Nejlevnější knihy
Improving Schooling for Language Minority Children

Kód: 05159888

Improving Schooling for Language Minority Children

Autor Division of Behavioral and Social Sciences and Education, Commission on Behavioral and Social Sciences and Education, National Academy of Sciences, Na

How do we effectively teach children from homes in which a language other than English is spoken? In "Improving Schooling for Language-Minority Children", a committee of experts focuses on this central question, striving toward th ... celý popis

2681

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Improving Schooling for Language Minority Children

Nákupem získáte 268 bodů

Anotace knihy

How do we effectively teach children from homes in which a language other than English is spoken? In "Improving Schooling for Language-Minority Children", a committee of experts focuses on this central question, striving toward the construction of a strong and credible knowledge base to inform the activities of those who educate children, as well as those who fund and conduct research. The book reviews a broad range of studies - from basic ones on language, literacy, and learning to others in educational settings. The committee proposes a research agenda that responds to issues of policy and practice yet maintains scientific integrity. This comprehensive volume provides perspective on the history of bilingual education in the United States; summarizes relevant research on development of a second language, literacy, and content knowledge; reviews past evaluation studies; explores what we know about effective schools and classrooms for these children; examines research on the education of teachers of culturally and linguistically diverse students; critically reviews the system for the collection of education statistics as it relates to this student population; and recommends changes in the infrastructure that supports research on these students.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Society & social sciences Education Teaching of specific groups & persons with special educational needs

2681

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: