Impact of Value Added Services on Customer Satisfaction in Banks / Nejlevnější knihy
Impact of Value Added Services on Customer Satisfaction in Banks

Kód: 15517512

Impact of Value Added Services on Customer Satisfaction in Banks

Autor Vijay Kumar Reddy Prodhuturi

Retail Banking had taken a new pace of growth in Indian economy. Competition from the private sector and Non-Banking financial institutes had set new challenges before the nationalized banks. In this scenario the major stake holde ... celý popis

908


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 8-10 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Impact of Value Added Services on Customer Satisfaction in Banks

Nákupem získáte 91 bodů

Anotace knihy

Retail Banking had taken a new pace of growth in Indian economy. Competition from the private sector and Non-Banking financial institutes had set new challenges before the nationalized banks. In this scenario the major stake holder in the market, State Bank of India and its associate banks have a new role to brand themselves as private banks in terms of service and remain as themselves in heritage. Value added services offered by these banks are the important tools in lifting up their service quality image. This study aims at understanding the seriousness in the VAS offered and their awareness among the customer base.

Parametry knihy

908



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: